niedziela, 4 marca 2018

Hafciarski alfabet - B

Oj widzę, że jednak potrwa trochę mój powrót do blogosfery.  No nic nie ma co marudzić tylko należy działać .

Dzisiaj druga odsłona zabawy i litera B jak ...



1. Blogowanie
Moja przygoda z blogiem rozpoczęła się w dość trudnym dla mnie momencie życia. Pozwoliła mi poznać wspaniałe osoby, niektóre poznać osobiście a ze zdecydowaną większością zaprzyjaźnić się wirtualnie. Haft zdecydowanie zbliża ludzi i pozwala poczuć się częścią tej wspaniałej rodziny tak samo pozytywnie nawiedzonych 😁😁 . Wracam do Was wiedźmy moje.

2. Bothy Threads
Co mogę napisać, uwielbiam Wasze zestawy za oryginalność, precyzję wykonania i .... gdybym tylko mogła to wszystkie byłyby moje 😍😍. Kilka zestawów wyhaftowanych poleciało w świat :




A kilka nadal czeka







Kolejne są na liście marzeń , ach ta podmalowana kanwa









3. Babcia Marysia
Na końcu ale jako podsumowanie i najważniejsza osoba w moim życiu, która pokazała mi haft ponad 30 lat temu. To dzięki niej rozpoczęła się moja przygoda i to ona zaraziła mnie miłością do rękodzieła . Babcia to również mistrzyni szydełka i mam nadzieję, że kiedyś będę umiała chociaz 10 procent tego co ona. Babciu dziękuję i kocham Cię 😘😘

Skojarzeń jest jeszcze kilka , między innymi bobinki i backstitche ale na pewno moje koleżanki świetnie te pojęcia wyjaśniły dlatego ja tym razem troszeczkę bardziej osobiście podeszłam do tematu :)

2 komentarze:

  1. I fajnie podeszłaś :)
    A wiesz, że ja Bothy Threads kojarzyłam tylko z Dictionary of...
    Ile to się można dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...